Tisdag!

2012-09-18 13:13:54 Vardagen
» Kommentarer(2) «


Ja igår va vi på ett extra UL för att undersöka hjärtat på bebben eftersom jag blev framflyttad 11 dagar så de va lite tidigt att göra de förra gången, och allt såg normalt ut och de känns så skönt. Mysigt att få se lillpyret igen<3 H*n låg inte still en sekund! Nu önskar jag bara att veckorna rullar på lite fortare!

Idag ha de inte blive många knop gjorda...är såå slö. Men måste nog ta tag och hitta på nått vettigt innan det är dags att bege sig på jobbet för ett kvällspass med Lena.


Åh nå mindre roligt är att mina fogar ha börjat göra sig påminda, så nu har jag skaffat mig ett foglossningsbälte som jag ska prova. Hoppas verkligen det lindrar lite iaf...för det är snart outhärdigt på jobbet med alla dessa böjningar, hukningar, gåning och allt. Ursch och fy!! Trodde inte de här skulle börja så tidigt :/

 


Kommentarer
Postat av: Hanna M

Nämen vad säg du jänta!?! Ska ni ha barn!?! :D Det visste jag minsann inte, stort Grattis!! Vad roligt!
Men vad jobbigt att du börjar få besvär redan (vilken vecka är du i förresten) Själv går jag bara och räknar ner nu.. har tre veckor till bf :)
Lycka till!! /(Hanna

Svar: Jajamänsan så är det! Tacktack!! :D Ja de känns lite små jobbigt faktiskt, ja går in i v.20 idag så är ju inte ens halvvägs :/ men hoppas de vill ge med sig lite för ska de fortsätta såhär så blir de inge kul :( åh va mysigt sååå nära nu!! Kramar!!!
EmmaEri

2012-09-18 @ 14:14:36
Postat av: Carola Lindberg

Stackare med foglossning! Det är verkligen inget roligt:( Hade det från v 8 när jag väntade Elin så jag vet precis vad du pratar om.....Jag kunde knappt gå i en trapp och sova i sängen gick inte alls utan jag tillbringade nätterna i stresslessfåtöljen!

2012-09-22 @ 10:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback