8 år

2013-10-23 14:07:44 Vardagen
» Kommentarer(0) «


22/10-05 blev de vi <3
Kan inte förstå att det gått 8 år sen dess, men som dom säger tiden går fort när man ha roligt :D
 
 
 
å snart blir dessutom vår älskade lilla son 9 månader, gaah inte länge kvar till 1 år nu! Mammas lilla bebis <3
Tänkte lyxa med 3-rätters igår dagen till ära men kom då på att ja hade faste dag så de få bli en annan dag ;)
 
Lax med pressad potatis fick Emil iaf å ja åt lax me blommkåls puré. Jag har helt förälskat mig i blommkål, ha väl nästan aldrig ätit de så mkt förut men just nu är de det bästa komplimentet till potatis. Mumms!
 
Igår så tyckte jag de rann ovanligt mkt ur Axels ögon å sen på kvällen så började de rinna ur näsan också, fyy nu har den eländes förkylningen nått han med :( Natten har varit jobbigt, inte fått sova spec mkt nån av oss :/
Å imorsse så märkte jag när han skulle äta gröt att han grät vid varje tugga så han har nog ont i halsen också :(
Fyy vill inte att han ska behöva va sjuk, ja skulle gärna ta de åt han om ja kunde!
 
nu är han ÖVERALLT :P
 
På fm idag så skjutsa ja mamma, pappa, jörgen å carola till tågstation för dom skulle ner på elmia så då fick axel va hos farmor å farfar, men hade jobbigt att få i sig lunch där med (jädra hals) så när vi komme hem så fick han en flaska välling å nu sover han så gott i vagnen. När han vaknar så tror ja de blir soffmys för oss resten av dagen då han är rätt så loj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback