Äntligen juni!

2015-06-01 15:16:46 Vardagen
» Kommentarer(0) «


 
 
Nu är vi äntligen inne i juni månad.
Tänk att förhoppningsvis inom några dagar/veckor så är våran bebis här hos oss.
11 dagar till bf idag :)
Men än så länge så är de väldans lugnt. Men hoppas de händer nått snart, för nu ha mina händer och fötter börjat svälla och mina fogar is killing me :(
 
Axel går nu bara 2 veckor till på fsk sen så har han sommarlov. Hoppas verkligen de blir lite bättre väder snart så man få börja njuta av sommaren.
 
Axel vägrade sova i vagnen idag, hör bara i barnvakten hur han tar upp den och börjar prata i den som att han ska ringa till morfar...haha satt bra länge och skrattade för mig själv.
Efter 30 min gav vi upp så då skulle han gå in och sova i sin säng. Så vi gick upp men efter ca 15 min så gick inte de heller. Så då gick vi ner å han satte sig i saccon å ja tror han somnade inom 1 min :P
Så nu har han precis vaknat efter en tupplur på nästan 2 timmar :)
 
Jag ha precis förberett maten, de blir köttgryta här idag. Så nu äre bara å sätta på pärern sen vänta hem pappa.
 
Traktorförar´n våran hos morfars i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback