Hjärtat <3

2012-09-07 12:51:26 Vardagen
» Kommentarer(7) «


Ja dom flesta vet ju om de redan men för er som inte ha hört de så ska jag och Emil bli föräldrar i februari!
Vi är såå glada, känns jätte roligt och spännande på samma gång!
Ha vare så svårt att riktigt inse att det är ett litet liv i min mage, men i onsdags så va vi på ultraljud och fick se vårat lilla pyre ligga där inne och sprattla.
Vilken otrolig härlig känsla, hela kroppen fylldes av glädje och värme när man fick se sin lilla älsklings hjärta slå!
Nu har man äntligen förstått de på riktigt att vi ska ha en bebis<3 Vi är så så lyckliga!!! :)
 
 

Längtar såå tills Februari<3
 
Emil<3

Kommentarer
Postat av: malinnorlander

ååh, underbart!!! :):) finafina ni och fina lill*n :)
love <3<3

2012-09-07 @ 15:11:23
Postat av: Sofia Strömberg

Ne det ha vi inte hört, Grattis ifrån Småland :-D

Svar: Tack tack :)
EmmaEri

2012-09-08 @ 12:01:49
URL: http://sosv.blogspot.se/
Postat av: Frida

Grattis igen!!!

2012-09-10 @ 09:57:33
URL: http://storyoffrida.blogg.se
Postat av: EmmaE

Vist är det en häftig känsla? det är obeskrivligt!! GRATTIS igen!!!

Svar: Ja helt otroligt! åh jag ska få tebax och göra ett till UL på måndag, känns såå kul :) Tack vännen!!
EmmaEri

2012-09-10 @ 13:22:12
Postat av: pia kollberg

grattis! ryktet har gått, men jag vågade inte gratulera offentligt :-)

Svar: Tacktack, ja jag kan förstå de ;) hihi!
EmmaEri

2012-09-12 @ 18:46:58
Postat av: Sofia Strömberg

Varför ska du göra ett till UL?
Minns när vi fick höra hjärtljuden för fösta gången, kunde knappt fatta de :)

Svar: För att jag blev framflyttad 11 dagar så va bara i v.17+1 och dom ville inte undersöka hjärtat före v.18 så fick tebax dit igår och göra en koll på bara hjärtat och det såg helt normalt ut så de känns skönt! :) Ja jag kan förstå de, känner att man har en massa att se framemot och längta till nu i höst/vinter!! :)
EmmaEri

2012-09-13 @ 11:14:01
URL: http://sosv.blogspot.se/
Postat av: Elin Sandström

Hade inte hört det, vad kul! Grattis! :D

Svar: Tack så mycket!! :D Åh vi måste ta oss i kragen och komma och hälsa på er snart!
EmmaEri

2012-09-18 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback