7 år <3

2012-10-22 21:32:00 Vardagen
» Kommentarer(1) «


22/10
Idag firar jag och min älskling 7 år tillsammans, helt otroligt vad tiden gått fort! Åh tänk, nu ska vi i början på nästa år dessutom bli 3! Jag är så otroligt lycklig med dej. Älskar dej Emil! <3
 
 
Nu har Emil blivit morbror igen för 3:e gången. Det var en otroligt söt liten kille som tittade ut i torsdags :)
Så det har varit en helt otrolig vecka, Emil blev både farbror och morbror inom 3 dagar!
Så i fredags så va vi om en sväng till mellansel och uppvaktade Erik och Tess lillskrutt.
 
  
I lördags så va jag på fruhippa för Renée, vi hade en super trevlig kväll med god mat, roliga lekar och en massa surr.
 
Sen igår så åkte vi upp till Emils mormor och morfar i Jansmark och hälsade på. Emil hjälpte Sven att svetsa ordning nått på skoterdorningen och sen blev vi bjudna på mat där.
Den här otroligt söta dressen, mössa och sockar har Emils mormor stickat åt våran lillgroda.
 
 
Efter vi ätit så åkte vi upp till Emils syster i movattnet en sväng och uppvaktade deras lillplutt. Han va så söt och snäll. Låg i min famn och bara myste :)
 
Ja och tidigt imorsse så skjutsade jag Emil på flyget, så himla tråkigt när han måste ner till sthlm för dessa kurser. Denna gång är de dessutom en 3 dagars kurs, så han kommer inte hem förän onsdag kväll. Och jag tycker inte alls om att vara ensam hemma :(
 
 Sen följde jag svärföräldrarna upp till movattnet och fick träffa dessa små sötnosar igen!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MalinNorlander

gud vilka små sötnosar :) har dom något namn ännu?=)

Svar: Ja dom är helt underbara! Nä inga namn än :)
EmmaEri

2012-10-22 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback