Veckan

2012-11-04 11:39:03 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Nu vare ett tag sen jag skrev igen, men dagarna rullar på som vanligt här.
I måndags så fyllde Emil 24 år så då hade vi våra familjer här på fika. Så trevligt när alla träffas, det var bara mamma som saknades men hon låg hemma och va dyng förkyld :(
 
Igår em skjutsa jag ner Emil till stan för han skulle på firmafest, så då hade jag bokat en dejt med min fina Malin som va hemma från östersund <3 Blev en tok mysig fika och massa surr som vanligt!
Sen på kvällen så åkte jag till mellansel och hälsade på "Lillerik" och hans föräldrar, tusen tack för en trevlig kväll. Lillkillen låg och myste med mig mest hela kvällen, sååå mysigt!
 
Sen åkte jag in till stan för att hämta upp Emil. Dom var på posseidon, så då hamnade man ju där ett bra tag. Men till slut så fick jag med mig alla som skulle skjutsas hem.
 
Idag ha jag inte gjort så mycket än. Tagit mig en dusch och städat upp i köket är väl vad jag ha hunnit med hittills. Nu ska jag se om Jossan och barna är i norrgissjö så då blir de nog en liten tur dit och busa med gokillarna! 
 
Nu är nedräkningen nere på tvåsiffrigt, som vi längtar efter dej lilla hjärtat!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback