Adventsfint!

2012-11-28 15:27:15 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Igår så passade jag på att göra adventsfint här hemma, så man bara kan njuta till helgen på 1:a advent :)
Det tog mig hela dagen innan jag hade struke och bytt gardiner, lampor och dukar i hela huset. Kan säga min kropp va helt knäckt igår kväll...känner att jag inte riktigt vant mig vid hur mycket/lite kroppen klarar av nu förtiden innan den säger STOPP!
 
Nu är det iaf nedräkning tills jag gå hem från jobbet, 2 veckor kvar endast 10 arb.pass!! :)
 
Tänkte att jag skulle bjuda på en bild på bebis magen, nu börjar de hända grejer...mina jackor börjar bli oerhört trånga :P Få snart gå till pappas garderob tror jag nog allt ;P
 
v.30 (29+0)
Fullt räjs är det där inne!
 
Idag på fm ha jag vare ner till stan en sväng och gjort bort lite ärenden. Köpte en babysitter så nu tror jag vi ha dom mesta stora grejorna som barnvagn, babyskydd, spjälsäng, babysitter mm. Men har en heldel grejer kvar att inhandla. tur man gå hem snart så man kan börja koncentrera sig på allt som måste införskaffas.
 
Nä nu ska jag iväg på ett kvällspass!

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Åh världens finaste mage ju!! Vill känna :):) kraaam

2012-11-28 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback