Blodomloppet

2012-05-31 07:20:50 Vardagen
» Kommentarer(0) «


I tisdags så for jag och några arb. kompisar upp till umeå och gick blodomloppet. Super mycket folk va de runt 11.000 pers. Vi va 4000 i våran grupp bara så de va fruktansvärt trångt på gångvägen. Man fick dom försöka tränga sig förbi folk så man kunde gå i sin egen takt och inte behöva gå myrsteg. Nästa år blir de vårruset tror jag, för ja va inte helt övertygad på detta...man gick efter en grusväg som dammade nå fruktansvärt...mina ögon va alldeles irriterade igår av allt damm som man dragit in. Men annars så hade vi de jätte trevligt, kvällen avslutades med en mysig picknick! Igår så va Emil snäll och stannade kvar efter jobbet och fixade ACn på min bil så äntligen fungerar den igen, skönt! Tur jag har världens bästa sambo<3 Själv så tog jag en prommis och en liten löptur igårkväll...så skönt att få reka av sig lite. Nu ska jag strax iväg på jobbet för det sista passet denna vecka 8-14 sen blir jag ledig i hela 4 dagar :) Imorgon så börjar jag ledigheten med en IKEA-tripp med Mamma, Ulla-britt och Josefine. Så bli så roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback