Kalas!

2012-03-08 07:38:30 Mixat
» Kommentarer(0) «


Som sagt igårkväll så kom Mamma,Pappa,Farmor,Farfar,Svärfars,Moster,Erik&Tess hit och käkade tårta.
Fick godkänt på den så de känns ju bra ;)
Även så hade Snälla farmor gjort en super god schwartsvaldstårta till mig!
Åsså så fick jag super bra och fina presenter :)
♥Torktumlare
♥Grill mackjärn
♥Pengar till att klippa och färga håret
♥Blommor
♥Pengar
♥Presentkort Åhléns
♥Presentkort Hemtex
♥Presentkort Cervera
♥Cult design ljuslykta
Denna fast med andra färger på brickorna, i grå/beige skala!
Nu ska jag iväg å jobba. Sen när jag slutat så ska jag ner till stan och hämta upp Emil på jobbet sen åker vi till m-sel och uppvaktar Erik som fyller år på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback