Framkallat bilder

2012-03-29 13:37:29 Mixat
» Kommentarer(0) «


Nu börjar de kännas som vår, asfalten framme, fåglarna kvittrar och solen värmer så skönt. Underbara årstid!

I går så hade jag ledigdag så då passade jag på att fara ner till stan på fm för jag hade fått ett presentkort på tillbehör till min Ankarsrum assistent som går ut på lördag så va tvungen att utnyttja de innan de gick ut. Så jag beställde en passertillsats och citruspress. De va beställningsvara så skulle få dom på några veckor.
Sen va de APT på jobbet kl.14-16 så efter de så passade jag på att ta en 1,5 timmes Powerwalk för de va så himlarns underbart väder solen lyste och de va riktigt skönt!
Har även framkallat en massa bilder från 2009,2010,2011 så de blev nå hundra kort :P Men så roligt att ha i fotoalbum så man kan ta fram och titta på, sällan man tar fram hårddisken och tittar på bilder. Så hoppas dom kommer i början på nästa vecka.
Idag så ha jag städat på fm. man drar ju in så fruktansvärt med grus denna årstid :/ Har även tagit mig 1 timmes PW idag de blåste lite mer idag men de va skönt ändå, känner dock i benen att man vare sjuk och inte kunnat röra på sig i nån ordning. Men till veckan så ska jag börja träna igen iaf, nu skiter jag i denna förkylning för den verkar ju aldrig vilja ge sig ändå.
Imorgon efter jobbet så är de trivselkväll med fotbollslaget de ska bli trevligt, sen så jobbar jag ju resten av helgen så de blir nog en rätt så lugn helg!
Älskar dej Emil Gidlund!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback