Snö i mängder

2012-01-20 15:08:44 Mixat
» Kommentarer(0) «


Ja de ha verkligen kommit regält med snö nu dom här dagarna.
Igår höll jag på i 1½ timme för att få bort plogkanten..den va stenhård.
Men när jag höll på som mest så kom Erik sjöstöm som en ängel från ovan med TRAKTORN!! Tro att jag blev glad då! :D
Idag så ha jag påbörjat jobbar helgen med en mjukstart 7-13.30 och när jag kom hem så var de bara att börja om med skottandet.
Tog bara de värsta framför bilen så vi kommer ut med den ikväll.
Vi ska hem till mor och far ikväll och sen ska vi fara och äta Taco buffé på Milla´s och se hockeyn, toppen kväll!! :)
Satt och titta på några bilder sen jag va i sthlm hos mina kusiner i höst och då hitta jag dessa snötnosar <3
Lilla Caspar som bara va 5 dagar <3 Lilla hjärtat!!
Söta Wilhelm <3
Glas skit!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback