Kräftskiva

2012-08-26 20:06:37 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Har min långledighets helg nu, ledig fre-mån inte alls så tokigt.
I fredags följde jag mamma på häggströms i lögdeå, hittade dock inga kläder alls men mamma hittade desto mer.
Sen på hemvägen så stannade vi i olofsfors och åt lunch sen åkte vi över jansmark och hälsade på Emils mormor och morfar innan vi for hem.
 
Igår så hade vi kräftskiva här hemma hos oss, första gången iår vi äter kräftor och de va såå gott. Ja tror jag åt så att det sprutade ut genom öronen på mig tillslut :P Sen så hade Stina gjort en jätte god efterrätt så efterden satt man som i paltkoma.
Det blev en hel del sällskapsspel och massa annat skoj. Hade en kanon trevlig kväll, med gott sällskap :)
 
 
 
Idag så tog vi först en rejäl sovmorgon, sen så ha vi städat undan lite, tvättat, vikt massa tvätt och stoppat in i garderoberna, rensat i källaren och vare på återvinningen med en massa glas och kartonger. Så vi ha hunnit med en hel del. Så skönt att få undan lite rat.
 
Nu ikväll for Emil iväg till norrgissjö en sväng så jag ha betalat räkningarna och nu tror jag att jag ska blippa och se om det är nått att se på tv´n ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback