Bullbak

2012-08-27 15:14:00 Vardagen
» Kommentarer(2) «


Imorsse vaknade jag med energi till 1000. Så då måste man ju passa på att utnyttja den till fullo.
Började med att fara på affärn och panta massa burkar och flaskor och handlade.
 
Tog upp köttfärs och gjorde köttbullar på 1,5kg färs = 157 köttbullar. Det är så skönt att ha färdiga i frysen så det bara är att ta upp när båda sluta 16.00 och man vill att de ska gå fort!
 
 
Sen körde jag även igång ett bullbak som resulterade i 75 kanelbullar, smaskens! nu äre bara att komma och fika :)
 
 
Ska ta och vika lite mera tvätt och stoppa undan nu, sen blire soffläge tills älsklingen komma hem från jobbet, känner mig förtjänt av de nu :)
 
Emil Gidlund <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad duktig du är! Grattis har fått höra om tillökningen. Kul! Kram

Svar: Tack så mycket, ja de känns super kul! :)
EmmaEri

2012-08-27 @ 15:36:08
Postat av: malinnorlander

åh, jag vill komma o fika ;) vi hörs något i veckan! puss vännen!

2012-08-27 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback