regn och rusk...

2011-09-22 14:30:11 Mixat
» Kommentarer(0) «


är precis de skitväder som är just nu. Kan nästan inte gå en dag utan att de ska regna :(
Tänkte ut och springa imorsse men det bara öste ner ute, som tur va så blev de uppehåll en stund mitt i dan så då for jag ut på en springtur. Känns så skönt nu såhär efteråt :)
Annars så har jag mest bara tagit de lugnt idag på min ledigdag...jobbar ju till helgen så!
Idag så ha jag gjort ordning en älgstek som vi ska äta till middan, Emil få potatis till och jag tänkte äta bulgur, såå gott ;)
På lördag så ska vi först på förfest hos Sebbe och Elin sen ska vi fara och dansa till Barbados på Olympia, ska bli så roligt längtar!! :D ha ju inte vare och dansat nått alls i sommar så nu är det på tiden ;)
Kul att man kan hitta på nått roligt än fast man jobbar helgen!!
Men ha fått se mitt nya prel. schema på björkhem och dom helgerna ser inte alls så himla kul ut, dagtid en hel helg. Då kan man ju verkligen inte hitta på nått på helgen alls...men men man vänjer nog sig med de åsså...annars så ser schemat kanon ut, bara 4 kvällar på 4 veckor så de ska bli skönt att vara hemma lite mer kvällstid framöver, motför mina 9 kvällar nu på björnaborg det är lite skillnad.
Nä nu ska jag fortsätta med maten här :)

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback