Onepiece!!

2011-09-14 11:07:03 Mixat
» Kommentarer(0) «


Beställde en Onepiece i lördags, dom hade 30% på dom me Lusekoftemönster, precis en sån som jag ville ha så då passade jag på att klicka hem en.
Blev en sånhär Marin/Lusekofta
Sååå himla fin. Längtar så tills jag får hem den, förmodligen nästa vecka dimper den ner i brevlådan :D
Igår så gjorde jag ett litet kraftintag innan jag skulle på jobbet. Städade, kokade sylt, förvällde kantareller och avfrostade en av frysarna ( för nu kommer ju älgköttet så då måste man ju ha gjort fint i frysarna åsså )
Sen när jag komme hem från jobbet så hade min underbara sambo avfrostat resten av frysarna och rensat upp i dom så nu hittar man maten där i igen :P
Vi va faktiskt och köpte entill frys förra veckan en 317 liters. Vi hade sedan tidigare 2 frysskåp och en 210 liters box men dom va fulla så då va vi tvungen att införskaffa oss entill, så nu ska vi nog klara oss med plats ett tag till iaf :P haha, ändå tycker jag att vi äter ur den där frysen varje dag men tycker inte det ser ut att bli nå mindre i den för de :P
Nu på fm så ha jag vare ute på en prommis, så underbart härligt ute idag alldeles lagom temp :)
Ska ner till stan nu på VV kl.12 sen så ha vi IVP på jobbet 14.15-15.15 åsså börjar jag jobba 16-21 så de va den dagen de :P
Nä bäst jag börjar rulla neråt så jag hinner me nå ärenden åsså!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback