Lyckligast!

2011-09-10 10:22:28 Mixat
» Kommentarer(0) «


Så jäkla underbart...Det jag skrivit om tidigare lite kryptiskt var att jag hade sökt en tillsvidaretjänst i Gideå på Björkhem och i onsdags fick jag komma in på intervju och de gick super och igår så ringde chefen och talade om att jag hade fått tjänsten :) Det känns så otroligt bra att ha fått en fast tjänst och att den är här i Gideå gör ju bara saken bättre, tänk vilka bränsle pengar man ska spara på att slippa köra 5 mil om dagen och jag ha verkligen trivts dom gånger jag varit på Björkhem så detta blir bara helt suuuper bra!!! Till veckan så få jag veta när jag ska börja, blir förmodligen i november nångång! :) LYCKLIGAST!!!!!! :D


Ja nu så äre ju helg och jobbarhelg för min del. Börjar 16.00 idag så nu på morron ha jag stökat undan lite här hemma och även hunnit slappa i soffan en stund.
Igår kväll så va vi på bio och såg på Transformers 3D, den va helt okey, härliga effekter men det är inte riktigt min grej men så mycket onaturligt men helt OK!! Vi Åt även grillat till middag, tror det va sista nu för sommarn men man måste dra ut i det sista ;P
Emil är och jagar idag, hoppas dom fått något :)
Nä bäst man går och gör något vettigt idag så man inte slöar bort hela dagen :P hihi!!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback