Besiktning!!

2011-11-25 13:51:16 Mixat
» Kommentarer(0) «


Igår så va älsklingen och jag och till sundsvall och köpte julklappar!
Hittade de mesta som vi hade på våran lista så de känns bra nu är de bara några enstaka klappar kvar sen är vi klar!! De känns super skönt, ha aldrig vare klart så tidigt med julklapparna nått år...men men som sagt är inte helt klar än men ;)
Så när vi komme hem så satte vi oss och slog in alla klappar med så de känndes så mysigt med paket fulla tv-rummet :) Nu vill jag ha JUL!!! :D
Idag så ha jag vare och besiktat passaten, Emil visste att den inte skulle gå igenom för de va nå stag i framvagnen som va glapp som han visste om men hade inte tid att byta de innan för vi fick tiden igår och skulle besikta 8.20 imorsse men jag for dit iaf. Då skulle jag ju få veta allt som måste åtgärdas.
Men när jag få besiktnings pappret i handen så ser jag att jag bara hade fått en 1:a på säkerhetsspärren i bildörren så INGEN OMBESIKTNING!!!!  Måste absolut vara min tur dag idag :) Måste nog ta och köpa en lott kanske :P
Så bettan få hänga kvar ett tag till iaf ;)
Nu ska jag ta och pallra mig iväg till jobbet för ett kvällspass 14.30-21 påbörjar min jobbar helg nu går av på måndag kl.13 så de blir en dryg jobb helg, måndan efter helg är inge kul :/ men men sen jobbar jag bara ons och tors till veckan så man få tänka på de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback