Adventsstök!

2011-11-22 15:42:19 Mixat
» Kommentarer(0) «


Ja igår så tog jag tag i adventsstöket. Köpte en hushålls assistent i fredags när vi va på Birsta, hade fått presentkort av mormor i födelsedagspresent så då köpte jag denna:
Jag är såå super nöjd över den hur bra som helst, fick även med en köttkvart värd 1200 när jag köpte den så de va ju jätte bra, fick även 700kr i presentkort som jag kan köpa tillbehör för! Så igår så va jag ju tvungen att pröva den så de blev saffranslängder och saffransskorpor med valnötter. Mumms!
När jag ändå va igång och spelade julmusik för fulla muggar så passade jag på att putsa fönstrena och byta gardiner i kök och vardagsrum. Så nu är de adventsmysigt här, ljusstakarna och stjärnorna lyser i fönstrena, så mysigt!
Enda som saknas nu är SNÖN, när ska den komma och STANNA??
Aja den ha ju 1 månad på sig att komma för vi måste ju absolut få en vit jul.
Ha lagt in semester på julafton och juldan så nu går jag bara och väntar på besked hoppashoppashoppas, vill verkligen inte jobba kväll på julafton :(
Resursarna ringde precis när jag slutat och sa att jag ska få poola på hemtjänsten här i gideå imorgon så de blir spännande, längesen sist men de ska nog gå bra. Kul med lite omväxling.
Nu ska jag ta och börja med maten här, de blir kycklingwook och nudlar idag, mumms!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback