40 årskalas!

2011-11-28 06:54:45 Mixat
» Kommentarer(0) «


I lördags så va vi och firade Emils faster som ha fyllt 40 år!
Fick en trerätters middag, först blev de en skagentoast till förrätt sen en exotiskplanka till varmrätt åsså blev de hjortronpaj till efterrätt. Super gott satt som i paltkoma efter all mat :P
Vi for även in till Emils jobb en sväng för han hade glömt nå flygbiljetter där. Då va några av emils jobbarkompisar där och hade lite förferre så vi stannade där en stund och surrade, mkt trevligt :)
Men de blev en rätt så tidig kväll ändå för jag började ju jobba 7 igår morsse.
Igår kväll när jag kom hem från jobbet så hade min älskade underbara karl gjort middag, han bjöd på klyftpotatis och älgrullader, såå gott!! Sen så kom Jossan och Martin och såg på film, Friends with bennefits, kanon kul film :)
Lugn och skön 1:a Advent!
Idag så ringde väckarklockan 05.00, lite väl tidigt för min del men skulle skjutsa Emil på flyget så då vare bara att kliva upp. Han for till sthlm och ska på kurs, kommer hem imorgon kväll, sakna han redan<3
Men idag efter jobbet så ska jag till svärmor och det årliga pepparkaksbaket med jossan och pojkarna :) Myys!! Åsså är jag bjuden på middag där, hur lyxigt som helst :)
Snart ska jag gå iväg på jobbet för ett sista arbetspass för denna helg 8-13 idag sen ledig imorgon, välbehövt efter jobb 6/7 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback