Mejad postlåda

2011-12-15 06:57:01 Mixat
» Kommentarer(0) «


Igår när jag kom hem från jobbet så skulle jag hämta posten men när jag hitta bort mot postlådorna så såg jag dom inte, insåg då att plogbilen hade mejat ner hela ställningen med postlådor, så jag fick börja med att försöka gräva fram dom och sen försöka skotta ut posten ur postlådan för den va ju packad med snö...mindre roligt, men våran snälla granne Freddan lovade att försöka räta upp den imorrn, för jag orkade inte rubba den för den va nergrävd i snön typ :P
Sen på kvällen så kom mamma och pappa hit och hälsade på så då bjöd vi dom på en trerätters middag. Först till förrätt blev de rostadfranska med egengjort skagenröra, sen till varmrätt blev de Älgstek, Hasselbackspotatis, kantarellsås och en grönsallad och till sist så blev de Kaffe och Saffranspannacotta. Suuper gott!
Idag så jobbar jag 8-14 sen ha jag helg, ledig i 4 dagar det känns helt underbart :)
Imorrn måste jag nog ner till stan en sväng för att köpa dom sista julklapparna det börjar ju dra ihop sig nu...helt ofattbart bara 9 dagar kvar till julafton nu! Tråkigt nog så ficck jag avslag på min sem på juldagen för dom hade strulat ihop de och tappatbort min ledighetsansökan :( Så jag fick bara ledigt på julafton, sen jobbar jag resten av julhelgen :(
Men men bara att bita ihop, få ju va ledig hela nyårs helgen ist!
Ikväll så ska jag äntligen på första fotbollsträningen för denna sesong. Jag ha alltid lyckats jobba när vi ha haft träningar tidigare men nu så ska jag försöka börja. blir roligt de!! :)
Nu blire till å titta på julkalendern sen promenera iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback