111217

2011-12-17 13:40:10 Mixat
» Kommentarer(0) «


Igår så va jag till stan och gjorde bort dom sista julklapparna, känns så skönt. Nu är de bara några som jag väntar hem i brevlådan förhoppningsvis på måndag så då är man helt klar.
Innan middan så ringde Hampus och bjöd oss på mat i norrgissjö igårkväll, palt mumma. Sen så följde Albin med oss hem så vi va ute och greja på och han va såå snäll :) Ute och åkte skoter med Emil en sväng och hjälpte han med pelletsen, han tyckte de va tokigt att emil drog släpvagnen med pelletssäcken med skotern :P tog bilder på spektaklet men dom blev så mörka tyvärr:(
Sen så hade vi tjej kväll hos Malin, mys!
Idag så tog vi sovmorron till 10, de måste vara rekord men skönt varne!
Åh så ha jag griljerat julskinkan idag, men så gott de va, åhh! :D
Just nu håller jag på att baka saffransskorpor igen, dom är ju bara såå goda. hade även tänkt att ge mig på att baka biskvier men tror jag tar de på måndag ist, blev lite lat :P
Men ikväll tror jag det bara blir en lugn kväll hemma, kanske se nån film eller nått. Emil ha ju inte sett Jägarna2 än så kanske man ska ta och se den :) vi ska även vara hundvakt åt Harry de bli mysigt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback