v.35

2013-01-03 15:24:51 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Nu har jag gått in i vecka 35 (34+2)
Veckorna bara springer förbi.
Åh nu har Emil börjat jobba igen efter julledigheten så dagarna kommer nog inte gå lika fort här framöver nu när man är hemma själv, men ska göra de bästa av situationen och vila mig i form tills det är dags. (Det är jag ganska så bra på, att slappa på soffan ;) hihi!
 
35 (34+1)
 
Idag ha jag varit till Fredrik Åström och fotat mig och tjockismagen.
Fick se några bilder på kameran, han är ju bara såå duktig på att fota.
Ska bli spännande och se när man få bilderna sen. Komma väl se ut som en valross :P Men vad gör de, det är ju bra roligt att ha kvar sen och titta tillbaka på när lillmyran kommit.
Tess och Nils följde med mig, så lillnils fick va framför kameran han också, söt pojken!
 
Nu ska jag börja med nån mat här. Ikväll ska mamma och pappa komma förbi och hälsa på. Så måste nog röja undan lite här också :P

Kommentarer
Postat av: Mor

Inte behöver du städa för oss inte, huvudsaken du har en massa go'fika :D

Svar: De ska jag nog försöka ordna ;)
EmmaEri

2013-01-03 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback