13/10

2013-10-13 16:58:15 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Igår så åkte jag och Axel in till stan och lunchade med Malin Norlander och hennes kompis Lovisa.
Såå kul att ses, lite shopping hann vi med också :)
 
  
 
nya tröjor till mig
 
och en ullbody till axel.
 
Idag så tog vi en långpromenad på fm. Sen efter lunch så satte jag in Axels nya bilstol i bilen så nu hoppas jag han tycker om den :)
Till middag idag blir det klyftpotatis och pulled (elk) pork. haha testat att göra på älgkött så hoppas de smakar bra, de lukta då väldigt gott iaf ;)
Nu väntar vi hem Emil från älgskogen, hoppas han dyker upp snart för nu börjar jag bli hungrig när man känner matlukten hela tiden :)
Axel ligger ute i vagnen och sover än (sovit i 2,5 timme hittills) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback