Fyndat!

2013-09-12 11:10:59 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Igår gjorde jag 2 riktigt bra fynd.
Fick tag på en spriller ny (helt oanvänd) Be safe izi plus bilstol för 2500 (nypris 3999:-)
 
 
Axel börjar bli så tung att bära i babyskyddet nu så snart får han nog byta stol!
 
Sen hitta jag denna super fina Emmaljunga Scooter på blocket!
 
 
en -12a som va uttagen på hösten, ser som ny ut!
Va sugen på en pp black/blue men när jag hitta denna till super bra pris så slog ja till! svart med gråa rutdetaljer, såå snygg!
En super härlig sittvagn som är lätt och tar lite plats i bilen ihopfälld. 
Mycket nöjd med mina köp!
 
Idag så ska jag ner till stan en sväng å köpa nå grejor till Emil så då ska Axel få va hos farmor :)
 
 
Mammas charmtroll <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback