Skotertur!

2013-01-21 11:28:05 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Igår så va vi ut på en skotertur med Malin, Martin och Josefine i det underbara vädret.
Emils skoter är utan variatorrem så vi hade bara min, men då va Emil så snäll och åkte så jag fick köra och därmed fick lite bättre plats för magen. (ingen höjdare att åka 2 på en enkeldyna med en gravidmage mitt emellan oss. Det blir en aning trångt kan jag lova ;)
Vi for en liten sväng upp till fagerlands och sen upp på skallberget där vi stannade och gjorde upp en eld för att grilla lite varmamackor och pinnbröd.
 
 
Emil hittade ganska färska lo spår i snön bara precis nedanför stugan.
 
 
Inatt har jag sovit rätt så oroligt igen så har inte varit den mest allerta nu på morron :P
Men nu tänkte jag ta tag i dagen och börja med att baka lite. Bra att finna lite fika i frysen här framöver.
Är som sugen på att fara ut på en liten skotertur sen idag eftersom pojkarna sladdade lederna här igår kväll så är dom nog rätt så skön idag! Få se om jag ids bylta på mig skoterkläderna. (Man kan ju alltid hoppas på att bebis tycker de inte är så roligt där inne i magen när man är ute och stutsar på och bestämmer sig för att komma ut ist ;) haha inte så stora förhoppningar men man måste ju testa iaf ;P
 
3 veckor till bf idag, ojoj vad jag önskar tiden gick liiiite snabbare nu!
 
Igår em så fick min fina vän Renée och Robin en liten flicka till <3
Så underbart söt liten prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Mor

Funkade på dig i alla fall :) Men ge dig inte ut ensam!!!!! <3

Svar: Nä de blev ingen skotertur igår. de blev en tur till stan ist för Emil skulle ha ner bössan till bjästa. men ikväll kanske jag och Emil ska fara ut en sväng :)
EmmaEri

2013-01-22 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback