Överraskad

2013-01-19 11:50:52 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Igår va vi bjuden på middag hos mor och far.
Men det blev inte riktigt som planerat eftersom utgösslingsrepet i ungdjursstallet va på väg att gå av så Emil och pappa skulle byta de lite snabbt innan vi skulle äta men då stötte dom på mer djävulskap. Så dom va ute från 17.30 sen kom dom in och åt lite snabbt åsså va dom ute till 00.15 innan dom va klar.
Så när dom komme in och åt så passade vi på att överaska mamma med att gratta henne i förskott eftersom dom är utomlands när hon fyller 50år!
Det blev tårta och paket. Hon fick en surfplatta av mig, Emil och pappa och hon blev jätte glad!
Överraskad om något.
 
Vi komme inte hem förän 01.30 så vi tog oss en välbehövlig sovmorgon idag.
Emil ha nyss farit ut till skogs för att släppa Tassa en sväng nu när de är lite mildare väder ute.
Själv tänkte jag åka på återvinningen och slänga en massa skräp. Man är ju så dum som inte gör de lite oftare så de slipper bli så mycket när man väl få för sig att fara och tömma.
 
I em/kväll hoppas jag att vi ska fara ut på en liten skotertur. Jag är så skotersugen och man måste ju passa på nu innan bebis kommer!
 
Magen i v.37(36+2)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Överraskad är bara förnamnet :) Är fortfarande alldeles tagen <3 Har den allra bästa familjen i hela världen <3 <3 <3

2013-01-19 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback