Lagat mat

2013-01-24 14:26:36 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Idag så ha jag och svärmor lagat massa mat. Så skönt att ha lite färdig mat i frysen.
Det blev köttbullar, biffar och kallops.
Nu så har jag en älgstek på spisen som jag tänkte göra ordning för morgondagens middag, bra att förbereda lite :) För imorgon på fm ska jag till bm, sen åker jag och hämtar upp Therese och Nils för då ska vi upp till Movattnet till Mia och träna inför Theos dop där vi fått äran att sjunga :)
 
Igår blev vi bjudna på middag i norrgissjö. Pojkarna bus va även där. efter maten så ritade Albin denna fina teckning till morbror Emil och mej <3
 
 
Självklart så är bebisen i magen med + vattnet som den simmar i :)
Han tänker då på allt dennna lilla konstnär <3
 
Nu ska jag gå och vika undan lite tvätt. Sen tror jag resten av dagen kommer spenderas på soffan. För nu mår min rygg inge vidare :/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback