Bm

2013-01-11 16:23:00 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Idag på fm va jag till bm.
Sf måttet va 32 och huvudet låg neråt, fortfarande ruckbart men hoppas den fixerar sig snart.
Bebben följer kurvan exemplariskt så det känns skönt.
 
1 månad till bf idag <3
Men hoppas den känner för att titta ut lite tidigare ändå.
Vi är ju så spända över att se vem det är som ha legat där i min mage hela tiden :)
 
v.36(35+2)
 
Börjar bli ganska ordentligt tjock nu :P
 
Få se vad vi hittar på ihelgen, inga speciella planer. Förutom imorgon så ska vi gå på hockeyn, Emil hade fått biljetter från jobbet :)
Så ikväll tror jag de blir en lugn kväll framför tv´n. De känns riktigt skönt. Jag är så trött och slut på nu dom här dagarna. Ha legat på soffan hela em idag sen mamma for. Hon va här och hälsade på en sväng på fm, efter att vi följts till husum.
 
Nu ska jag gå och kolla till maten. Det blir nån egen komponerad torskgratäng och potatis. Så få väl se hur de smakar :P

Kommentarer
Postat av: Mor

Mormor tycker oxå att h*n ska titta ut lite tidigare.....<3

2013-01-12 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback