onda bihålor :(

2012-03-26 20:33:29 Mixat
» Kommentarer(0) «


I lördags så va vi ju bjuden till Emils syster på mat, fick en super god 3-rätters middag. Tack för jätte god mat och super trevligt sällskap! :)
Dock så ha även den här helgen bjudit på en omgång till av denna hemska förkylning de som nästan hade gett me sig...men så i torsdags så slog de till igen, täta bihålor, hosta, huvudvärk och orkeslöshet. Men nu vill jag faktiskt bli frisk, de är ju snart vår och då vill man ju inte sitta inne som en hösäck i soffan!
Jag vill ju börja träna igen, behöver verkligen komma igång med de nu! Saknar fotbollen!!
Idag så ha jag poolat på husums htj södra, gick faktiskt otroligt bra ha som gruvat mig för husums htj när man inte riktigt känner till stället men jag hittade överallt tillslut iaf.
Ikväll så har jag bara legat framför tv´n eftersom jag inte är så pigg. Men ha iaf gjort en fruktsallad som jag tänkte bjuda Emil och Morgan på när dom kommer hem från skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback