Ny frisyr!

2012-03-24 12:20:58 Mixat
» Kommentarer(1) «


I tisdags så va jag till frissan och klippte av mig håret och det känns såå skönt!! Lite ovant eftersom jag aldrig haft såhär kort hår förut men så roligt med en ny frisyr och håret känns så vårfräscht! :D
Här kommer före och efter bilder! :P
Före:


Efter:

Ja har sparat längderna fram så det är längre fram och kortare bak..så man få en riktig frisyr! :) Va så less på mitt långa nötta stripiga hår så :P


Idag så ha jag storstädat över och nedervåningen. Emil är ute och fiskar vid havet så tänkte då passar jag på att göra lite nytta här hemma! Så skönt när de är gjort :)
Men nu ska jag snart ta och hoppa i duschen och göra mig ordning för vi är bjuden till Emils syster med fam. på middag ikväll, ska blir så trevligt!! :D




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hinner ni snabbt förbi här så man får se frissan live??

2012-03-24 @ 14:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback