Helgen

2012-06-10 12:16:34 Vardagen
» Kommentarer(0) «


I fredagskväll så va jag ner till stan och kikade på alla fina studenter som hade bal. Vad man saknar den där tiden! Fick en heldel fina bilder på Josefine och Johanna, så underbart vackra dom var! Sen när jag kom hem så la vi oss i soffan och kikade på Avatar, dock så somnade jag när de va ca. 30 min kvar av filmen...så måste ta och se slutet någon annandag, va alldeles för trött då :P Igår fm. så for jag och Emil in till stan och kikade lite, Emil skulle ha nya skor men hittade inga. Men det blev lunch på subway och sen en mjukglass i parken, såå mysigt! <3 På em. så vare bara att bege sig till jobbet för ett kvällspass...efter jag slutat så for jag hem till Malin där de va kalas för att fira hennes SSK-examen. Fick god mat och en helt underbar efterrätt som Stina hade gjort, med glass, maräng och färska exotiska frukter, mumms!! Senare på kvällen for vi hem till Stefan och Eza och hälsade på en sväng, mycket trevligt. Dock idag va de inte lika trevligt när klockan ringde 06.00 och de bara va att kliva upp för en heldags jobb igen. Nu är jag hemma på lunch, ska strax fara tillbaka för att göra några timmar till innan man får kväll. Imorgon avslutar jag jobbarhelgen med 8-13 sen på kvällen så ska fotbollslaget hit och kika på fotboll, ska bli trevligt de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback