Besiktning

2012-06-04 15:55:29 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Idag va jag och besiktade Passaten och den gick igenom, så nu få den rulla 1 år till, vilken tur! Va även in på stan en sväng och skulle köpa mig ett par vita låga Converse, kan säga att jag sprang runt på alla affärer men alla hade slut, dom skulle få leverans slutet av sommarn, men man vill ju ha dom i sommar så va är de för vits att vänta tills dess...tänkte jaha jag få väl hem och se om jag beställa några på nätet ist då. men då tänkte jag att jag prova nordlanders då och ha dom inte så äre ju som de är....men tror ni inte att dom hade 1 sista par i stl.5 HAPPY!!! :D Hon i kassan sa att nu hade jag tur för de va allra sista dam stl dom hade på lager ;) Sen jag komme hem så ha jag tvättat massa tvätt och hängt ut nu när det är sånt kanon väder. Börjat plocka undan lite här inne för det ser ut som ett bombnedslag sen i helgen då jag bara kom hem och dumpade allt från Ikea i hallen och sen for upp på näset hela helgen :P Men nu snart börjar det bli ordning här. Ikväll så ska vi ev. plantera i våra pallkragar för nu börjar det bli lite varmare iaf ;) Nu ska jag gå och fixa middag, de blir lax och potatis med farmors goda citronsås i detta hus idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback