uppdatering

2012-07-02 14:51:31 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Ja det här med uppdatering är väl inte just min starkaste sida just nu. Men nu har jag gjort bort denna ledig helg också, Emil ha varit i fjälls hela helgen så han komme hem igår kväll. I fredags så åkte jag upp på Näset till mor och far, va och hälsade på pappas moster och kusin en sväng. Sen på em. så följde jag Emils syster och mamma till härnösand. Jossan va och köpte en barnvagn och då passade vi även på att gå på dollarstore en sväng. Sen på lördan så åkte jag med svärfars till m-sel för att gratta Therese som fyllde år. När vi sen åkte hem så svängde vi in på björnforsen där Emils morfar bjöd på middag! Igårkväll så kom som sagt Emil hem från fjälls. dessvärre utan fisk men han va nöjd med resan ändå. Idag är sista dagen på denna ledighet. men så på fm. ringde resursarna och frågade om jag kunde gå ut extra ikväll, så då tog jag på mig de, alltid bra med lite extra timmar. Men efter ikväll så har jag bara 8 arb.pass kvar till semestern. det känns huuur skönt som helst! Nu måste jag börja med nån middag så vi hinner äta innan jag ska bege mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback