Staden

2012-07-11 14:51:59 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Imorse så åkte jag ner till stan en sväng. Köpte nya gummistövlar så nu hoppas jag att jag ska hålla mig torr om fötterna i Norge :P Blev ett par Tretorn Strong så hoppas dessa är bättre än dom jag ha haft tidigare år!
Köpte även en super fin/skön fodrad flees på stadium, bra att ha sena sommarkvällar :)
 
Igår så storstädade jag här hemma så vi ska ha det fint oh snyggt när vi kommer hem från Norge, det är det värsta jag vet när man kommer hem och det ser ut som ett bombnedslag.
 
Nu ska jag strax iväg och jobba ett kvällspass 16-21 sen ikväll efter jobbet så ska jag hem till Antonia och umgås med lite härligt folk!! :)
 
Imorgon gör jag mitt sista pass 7-15 innan semestern det känns huur skönt som helst. Så på fredag när jag är ledig så måste jag packa allt inför Norge för på lördagmorgon åker vi. Åh så jag längtar efter denna underbara Norgesemester!! 
 
Nä nu ska jag knåda ihop lite pinnbröd så man kan grilla ikväll, Mumms!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback