Ordentligt ryck

2012-04-12 17:21:57 Mixat
» Kommentarer(0) «


Igår kväll så gjorde jag och Emil ett ordentligt ryck här hemma. Satte klart golvlister i köket och i gästrummet, bar in en bokhylla från boa (IKEAS BILLY som vi köpte av våra hyresvärder när vi flytta hit men hade totalt glömt bort att dom stod där ute :P ) Så nu ha vi fått super bra med förvaring uppe i hallen för alla pärmar, papper, fotoalbum ja allt. Sen bar vi in den hyllan vi haft i hallen in i gästrummet så de blir mer förvaring där också.
Nu ska vi bara rensa i lillrummet uppe och göra ordning för förvaring där med. ( just nu är det bara en enda röra med grejer huller om buller ) Sen städade jag nedervåningen så jag skulle slippa de idag på min lediga dag.
Tog även och klippte Emil igårkväll, han va hur långhårig som helst :P Så nu är han så snygg så ;) <3
Idag så ha jag vare i stan på fm. köpt en ny bäddmadrass till våran säng för jag får så ont i ryggen av den vi ha nu. Så nu hoppas jag de ska bli bättre.
Hittade även lite kläder och solglajjor. Men nån jacka hitta jag då inte, va runt på hela stan men nada...bara att leta vidare.
Nu ska jag packa väskan och sen iväg på fotbollsträning. Imorrn så har vi träningsmatch igen, kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback