Pepperkaksbak.

2011-11-29 15:22:56 Mixat
» Kommentarer(0) «


Igår efter jobbet så blev de pepparkaksbak med Jossan, Ulla, Ulla-britt, Hampus och Albin.
Pojkarna va super duktiga, gjorde en plåt var. albin va mycket koncentrerad :)
Sen på kvällen så fick jag fin besök av Renée och lilla Tuva, super trevligt tack för att ni kom förbi :)
Idag så ha jag inte gjort många knop mest tagit igen mig sen helgen...måste ju få ha sånna dagar åsså. Men lite ha jag ju hunnit med iaf, tvätta, satt upp gardiner,tagit fram lite julgrejor, varit på APT på jobbet och hälsat på Småpojkarna som är i Norrgissjö.
Nu ska jag ta och dammsuga och skura sen börja med nån mat här. Tror de blir Tacopaj idag! :)
Ska strax åka och hämta hem gubben från flyget, skönt att ha han hemma igen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback