Semester

2012-08-03 12:15:40 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen, men har ju semester så det ha inte riktigt vare prio 1 att sitta vid datorn.

 

Semestern började med den årliga Norge resan med Emil, Erik och Therese. Vädret var inte riktigt hundra, rätt så kallt och blåsigt men som tur är så hade vi kläder för väder, så resan blev helt underbar ändå som vanligt!

Mycket fisk fick vi även iår, de va dock dåligt med Sej, men fick desto mer torsk.

Förra veckan så for Jag, Emil, Josefine och Torbjörn och plockade hjortron på våran guldmyr, lika frödigt som ifjol om inte bättre! :) Man blir ju helt till sig när man ser hur de bara lyser när man kommer gåendes. Så kul!! Så nu är frysen fylld igen.

 

I torsdags den 26/7 så firade Emils mormor och morfar Diamantbröllop, 60 år som gifta! Det firade vi med ett besök på älgfarmen och sen middag och tårta på Levar hotell, en mycket mysig dag som jag tror uppskattades enormt! :)

 

 Åh jag blir så less när det aldrig går att ladda upp bilder på denna blogg!!!! Aja få bli en annan gång då!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback