Vilken helg...

2013-07-08 16:32:05 Vardagen
» Kommentarer(0) «


I fredags så var de förberedning för mor & fars 100 årskalas hela fm.
När Emil komme hem från jobbet så åkte vi upp till jansmark på 85 årskalas då Emils morfar fyllde år.
Pappa fyllde även 50 denna dag så på kvällen firade vi han med lite tårta och paket.
 
Sen komme självaste kalas dagen. Det var fullt upp i princip hela dagen, kul att så många kom och firade mina kära föräldrar :) När vi räknade efter så va de nog närmare 70 pers som kommit och gått under hela dagen!
 
 
Igår mitt i dan så åkte vi ner till stan och hälsade på Albert på sjukhuset. Så kul att se hur glad han blev av att få se Axel, han charmade in sig direkt ;)
Sen på kvällen så följde jag, mamma & axel, farmor, farfar och Ebba till björnabyn på sommarcafé. Ojojoj så mycket gott fika dom hade. Va inte så taktiskt att ha ny ätit innan man for dit :P
Efter de så svängde vi förbi leding och hälsade på fam.Thors i stugan, mkt mysigt!
 
Axel och jag komme nog inte hem förän runt 22-tiden. Tur han hade somnat i bilen så de va bara att bära upp han till sängen :)
Sen höll jag på och packa ur bilen o plocka undan här innan jag också gick och skallade kudden.
Emil va och fiskade hela kvällen tror inte han komme hem förän runt 02 tiden nångång.
 
Idag vaknade jag upp med världens halsont och har kännt mig super slö i hela kroppen :/ Men det är tur att jag har världens bästaste sambo iaf. Han sa åt mig att lägga mig på soffan och vila en stund. Så då tog han hand om Axel, klippte gräset och lagade oss lunch. Så skönt!!
 
Nu har Emil åkt iväg för att fiska igen, men som tur så tror jag att han skulle komma hem lite tidigare ikväll :)
Axel ligger och sover och jag ska lägga omkull mig på soffan igen.
Ikväll blir de soffläge för hela slanten, för nu ska jag få bort denna hemska halsont. Emil har ju bara semester 1 vecka så de vore ju oerhört tråkigt om jag skulle ligga sjuk denna enda vecka som vi kan göra nått tillsammans hela familjen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback