Sparkar <3

2012-09-22 10:26:00 Vardagen
» Kommentarer(3) «


I torsdags kväll när vi gått och lagt oss så kände jag att de buffa till i magen åh tänkte, va de där en spark? haha ja hade ju inte kännt någonting innan så va som osäker.
Men då igårkväll när vi lagt oss så börja de sparka till ordentligt och då va ja säker på vad de va jag hade kännt kvällen innan! Vilken otrolig härlig känsla!
Jag sa till Emil så han hann med och fick känna sparkarna han med. Tror det är en riktig fotbollsspelare där inne för de va ordentliga sparkar, hihi. Sååå mysigt!! :D
 

Ja tro vad man ska hitta på idag då...Emil är ute i skogen med Tassa så han blir nog borta några timmar till. De blev sovmorgon för min del nu till 9.30 så ha bara nyss fått i min nån frukost ;) Kanske man ska kasta sig in i duschen så man piggnar till iaf.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Åååååååå vad härligt <3<3<3 Det kan kanske bli en kombinerad fotbollsspelare/traktorförare??? Får du alltför långtråkigt idag kan du ju alltid kvista över hit och leka cowgirl ;) Vi ska flytta runt en massa djur samt ta in sista kviggruppen :)

2012-09-22 @ 11:24:10
Postat av: Patricia

Gud vad kul för er. Får önska er all lycka:-)

Svar: Tack :D
EmmaEri

2012-09-26 @ 11:23:58
Postat av: Sanna

Åh va mysigt, vilken känsla! Hoppas att det går bra med allt! :)

Svar: tack, ja super mysigt är det!
EmmaEri

2012-10-01 @ 16:25:02
URL: http://sanniieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback