Höstfint!

2012-09-12 18:11:53 Vardagen
» Kommentarer(0) «


I måndags så kom svärmor hit och hjälpte mig att göra svart/rödvinbärs juice och saft. Så igår silade jag upp de och paketerade. Det blev så gott! Mycket bra att finna i frysen och att det dessutom är hemgjort så man slipper köpa saft, för nu vet man ju vad det är gjord av. Smarrigt.
 
Idag så ha jag putsat fönstren och bytt gardiner i hela huset, så nu är det höstfint här hemma. Kan säga att det känns i höften och ryggslutet nu :/ Har även fått hjälp av svärfars att göra ordning en kvarta älgkalv idag så nu ligger den i frysen :)
Vi bjöd även svärfars på middag idag, det blev Farmors köttfärssoppa med klimp, super gott va de...längesen man åt soppa!
 
Nu ska jag ta och framkalla lite bilder till jobbet sen blir det en promenad med JB, hoppas bara smärtan i höften släpper lite tills dess :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback