Framkallat bilder..

2012-09-27 16:04:29 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Igår så tog jag mig i kragen och framkallade lite kort, för det är så mycket roligare att sitta och titta i ett album än bläddra på datorn. Så då ha jag nått att göra framöver och sätta in dom i album och fixa ordning. Har även brännt ut bilderna på CD, om de skulle hända nått me hårddisken så ha man ju backup. Nu är de bara 2012´s bilder kvar att bränna ut, så snart klar.
 
Idag så ha jag haft trevligt besök av Renée på förmiddan. Skönt att få surra av sig emellanåt :)
Sen på em. så plockade jag fram symaskinen och sydde in ett par jeans som va alldeles för vid och lång i benen, så nu blev dom som nya, helt OK blev de för att va första gången jag syr in ett par byxor. Nöjd!
 
Nu ska jag börja fixa med nån mat, blir lax och potatis idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback