v.23 (22+2)

2012-10-11 15:43:13 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Ja idag är de exakt 4 månader till bf, magen växer och även längtan tills h*n är här blir bara större och större. Åh inte ligger h*n nå stilla heller. Tyckte förut de va mest på morron och kvällarna som h*n höll igång men nu är de hela dagarna, såå mysigt!! :)
Önskar tiden kunde gå lite fortare bara.
Till veckan börjar jag jobba igen, så då få man känna efter hur de funkar. Men förhoppningsvis ska de gå bara bra!
 
Idag ha jag haft lunchbesök.
Hade sån tur att Maja, Harry och Assar komme hit och bjöd mig på lunch, riktigt LYX! ;)
Sen på em tog jag mig en proomenad, ha inte vare ute och gått på jätte länge, men känner nu att ja kanske inte skulle ha gått så långt...de känns ganska rejält i ryggen/ nu. Så nästa gång få de bli en kortare prommis, kroppen är ju inte van vid att röra på sig. Ha ju varit en riktig soffpotatis senaste 2 månaderna :O Skärpning på de!
 
Imorgon ska jag och mamma till Umeå och shoppa hade vi tänkt, hoppas man hittar nå fint.
 
Åh nu håller jag tummarna att Tess och Jossans bebisar vill titta ut snart, tycker de börjar bli på tiden nu! Ska bli så mysigt när man få snusa och gosa me dom små underverken! <3
(så man få stilla sin bebis-abstinens litegranna) ;)
 
 
Nu ska jag gå och börja med maten, de blir potatis och köttfärslimpa här idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback