Umeå shopping!

2012-10-13 11:12:00 Vardagen
» Kommentarer(1) «


Igår tog jag och mammsen en heldag till Umeå och shoppade.
Så skönt att bara gå och strosa runt i lugn och ro.
Dock kändes de ordentligt i ryggen och benen igår kväll va man hade gjort.
 
 
 
       
Hittade dessa super sköna skor. Dom är dessutom vinterfodrade så nu ska jag förhoppningsvis hålla mig varm om fötterna i vinter!
Fick ett par för halva priset så de va mycket bra.
 
                               
 
Köpte lite kläder till mig själv. Jätte sköna jeans, en snygg t-shirt också fick ja denna fina stickade klänning av mamma. Tack snälla du!
 
 
 
         
 
Lillpyret i magen fick även en heldel fina kläder av mormor! :)
 
 
I onsdags så va jag, Emil, Jossan, Torbjörn, Hampus och Albin ut i skogen och plockade svamp. Hittade en heldel. Fick låna svärmors svamptork så de skulle gå fort och torka....men ja ha hålle på ända tills idag innan all svamp va färdigtorkad. Torken ha gått i ett, hela dagar och nätter. Så nästa gång tror ja att vi inte plockar lika mycket, va som lite smådrygt innan de va klart :P hihi! Men nu är de färdigt så de känns skönt ;)
 
Nu ska jag åka på affärn och handla för dagens middag, hade tänk göra grekisk pyttipanna idag.
Sen blire nog att hälsa på svärfars en sväng! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Har glömt att säga grattis till er och lillbeben, så roligt :)) Hoppas att du mår bra!

Svar: Tack så mycket, ja jag mår bara fint! :)
EmmaEri

2012-10-15 @ 11:25:52
URL: http://frlda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback