RCM

2012-10-01 16:09:00 Vardagen
» Kommentarer(0) «


I lördags så åkte jag och svärmor in till stan på recycling mums på Nola. Fyndade massa små kläder till lillgrodan. 22 plagg för 285 spänn, de tycker jag är bra pris ;) Mycket av kläderna såg nästan inte ens använda ut.
Sen for ja ner på UH och fikade med Svärmor, Therese, Jossan, Agneta, Mia och Emelie. En mycket bra och trevlig fm.
 
 
 
 
Sen på kvällen så va vi bjuden på Surströmming/Hamburgare hos Erik och Therese i Mellansel med massa trevliga vänner. Så roligt att träffa alla, kanon kväll blev de :)
 
Igår så va vi på Näset, Emil for till grundsjö och jagade med Morgan på morron och jag åkte på loppisen i movattnet. Fyndade 3 tv-spel till mitt PS2 så nu ska här spelas :P
På kvällen så kom Emil och Johanna förbi och visade upp deras nya familjemedlem(hundvalp), otroligt söta lilla Elvis. Han va så liten och goo. Man blir ju helt kär!!
 
Ja åh nu är jag sjukskriven i 2 veckor till och börja med, så hoppas verkligen de ska bli lite bättre så man kan börja jobba igen, är redan lite rastlös :/ är ju faktiskt hela 18v kvar tills lillgrodan är beräknad att titta ut. Men bara att hålla tummarna att de ska bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback