Frissan

2012-10-02 17:24:13 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Idag ha jag vare hos frissan, Marika på Lockande. Blev super nöjd som vanligt. Är lite mörkare nu åsså ha ja fått mig en kort snelugg. Känns så roligt att ha en riktig frisyr igen som är lätt att fixa. Va så less på min långa lugg som jag för de mesta bara hade bakom öronen - super trist! Så nu är de Höstfräscht! :)


Sen gick ja lite på stan och köpte mig några nya tröjor, hade så dåligt med bara vanliga basic-tröjor.
När ja komme hem så planterade jag mina ljung i urnorna vid vägen (bättre sent än aldrig) Men nu säger min rygg och höft stopp, så nu blir de soffläge en stund och vila.

Emil han hade sån tur och blev bjuden på mat och hockey av jobbet ikväll så han va bara hem och vände i stortsett idag :P Själv ska jag fara och se hockeyn hos Martin ikväll hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback