Äntligen!

2012-10-16 10:14:30 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Vaknade imorsse vid 5 tiden och ser att vi fått ett sms av Erik.
Äntligen så hade en otroligt söt liten kille tittat ut inatt! Jag blev så glad och vaken att de va helt omöjligt att somna om igen, så ja klev upp med Emil när han skulle upp på jobbet. Önskar man fick ett sånt här bra uppvaknande varje morgon, då skulle jag inte alls ha några problem med att kliva upp på morgon!
Nu längtar jag såå mycket tills man få träffa lill godingen :)
 
Åh nu väntar man bara med spänning på när Jossans lill bebis vill titta ut. Ja hoppas de blir inom dom närmsta dygnen iaf. Tänk vad mysigt med 2 små bebisar i familjen. Man längtar ju inte alls nå mer efter sin egen :P haha! Men som tur är så få man väl gosa med Jossan och Tess småttingar tills våran egen kommer! <3
 
Ikväll så ska jag börja jobba igen efter sjukskrivningen. Det känns helt okey! Hoppas nu bara att kroppen vill hålla ihop och inte göra så förbaskat ont. Men ja håller tummarna och tror att de ska gå bara bra.
Förhoppningsvis få jag grav.peng och då äre ju bara 2 månader till jag ska jobba, så de kommer nog gå rätt så fort. Dagarna brukar göra de när man jobbar och står i.
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen ta bilen och smyga mig upp på Näset och byta till vintersulorna. Tittar ut genom fönstret och ser att det är dags att dom åker på nu. Pappa skulle ändå byta på sin bil så då passar jag på att fara upp och byta nu så kanske man få lite hjälp ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback