Helgen

2012-11-18 13:08:58 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Igår va jag och Josefine Bodin till tre-sjö och satt på loppisen för fotbollslaget. Så nu är de gjort för sista gången, det känns otroligt skönt. För nu är allt med fotboll över för min del. Jag ha haft ågren varje år hur jag ska göra om ja ska fortsätta eller inte. Kan säga att sista åren då ha man spelat bara för att få vara och umgås med sitt härliga lag, fotbollen i sig ha inte gett mig mycket på slutet. Känns så skönt att nu ha jag en bra anledning till att sluta, ha inte riktigt haft de tidigare därför man fortsatt, haha!
Så få väl se hur man ska underhålla kroppen sen till våren, men nått ska jag väl hitta på, lite självdisiplin skulle sitta på sin plats, för då tör man ha en del extra kilon som man ska bort med dessutom ;)
 
Ja sen på em. så åkte vi upp till mor och far på Näset och åt grillat. Efter maten så åkte vi om en sväng till mormor och albert och hälsade på, va längesen sist vi va där så.
 
Idag klev jag inte upp ur sängen förän 9.30, Lillmyran ha haft räjs i magen hela kvällen igår och fortsatt nu på morron. Det är jätte mysigt när man känner hur h*n lever rövare där inne, men de känns i kroppen såhär efteråt man är alldeles mör :P
Har börjat känna av att man inte alls orkar spec mycket nu för tiden, tycker jag är trött konstant.
 
Men ha iallafall lyckats ta mig i kragen idag och städat och tvättat undan lite här hemma. Va lite små sugen på att dra igång ett bak också men få se hur myket ork ja ha.
Emil är i skogen med tassa idag, så få väl se när man få hem honom.
 
Sånt himla sur väder ute idag så man blir ju alldeles deppis när man tittar ut genom fönstret :(
Nu vill jag ha snö på backen så vi får en vit och ljus advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback