Längesen

2012-05-16 10:36:12 Mixat
» Kommentarer(2) «


Ja nu va de längesen jag skrev här igen...Har väl inte hänt allt för mycket så inte missat så mycket att skriva om.
I helgen som va så va vi uppe på Näset, jag jobbade men åkte emellan så jag hann träffa mamma och pappa lite också. Va även om en sväng till movattnet och hälsade på.
Emils syster har börjat sy mössor, hon är super duktig. Hon va snäll och sydde varsinn mössa till mig och emil i helgen.
Emils mössa med ugglor på.
Min mössa med färgglada ugglor och flugsvampar
Tycker absolut ni ska gå in på hennes blogg och kolla in alla snygga tyger hon ha och gör en beställning! :)
http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/
Igår så satte jag upp mina nya hissgardiner i trappen och hallen uppe, så nöjd! :)
Igårkväll så va jag på TW-party hos Renée, det blev en hel del saker på listan :P
Sen va jag kvar efter och vi satt och surra och helt plötsligt kom Robin hem och då va klockan 22.15 :O tiden hade bara flygit iväg, haha så kan de gå när man ha trevligt :)
Nu ska jag fara till emils farfar och gratta han på födelsedagen. Jag jobbar kväll så jag kunde inte följa med emil när han slutat jobbet så åker dit nu me Erik och Tess ist! :)

Kommentarer
Postat av: mallan

åååh, din mössa var ju super fin, skulle oxå vilja ha en lika! vad kostar dom om man beställer?=)

2012-05-20 @ 21:10:17
URL: http://malinnorlander.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Ja dom är suuper fina och suuper sköna! dom kostar 60kr styck!! :)

2012-05-24 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback