Stadium!

2012-03-31 20:43:53 Mixat
» Kommentarer(0) «


Ikväll så har jag beställt lite kläder från stadium som har 25% på allt!
Hittade även en super snygg Helly Hansen jacka, men blev som i valet och kvalet om jag skulle köpa den eller inte, för jag va egentligen ute efter en softshell jacka men det va bara en skal jacka så den är ju betydligt tunnare så jag beställde den inte. Men få se om dom ha den hemma i ö-vik så ska jag nog dit och prova den till veckan så få man ju se i verkligheten hur den ser ut och känns.
Har även fått hem bilderna jag framkallat fick dom dagen efter så de gick ju super fort. Nu ska jag bara sitta och ordna upp dom i datum ordning och sätta in i fotoalbum. Men de blir nog till veckan de!
Idag så ha jag jobbat till 16 sen när jag kom hem så hade min underbara sambo gjort mat, älgskav fick jag med rosépepparsås :) Jag fick de bäst jag<3
Nu ikväll så är han ute i skogen med Morgan så jag ha passat på att ta mig en promenad men de va inte så himla tyckt väder så de blev bara en kortis.
Nu ska jag fortsätta se på gladiatorerna och se om Emil kommer hem snart så kanske de blir nån film eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback