21 år!

2012-03-06 14:42:16 Mixat
» Kommentarer(0) «


I fredags så åkte vi upp till solberg med Maja, Simon, Malin, Martin och Josefine.
Senare på kvällen kom även Salle, Marlene, Rickard och Ante. Riktigt trevligt hade vi!!
På lördagen så gick vi till backen och åkte lite bräda/slalom. de blev dock bara 3 åk...har nu insett att de där med att åka bräda inte riktigt är min grej längre...får så fruktansvärt ont i fötter och vader. Haha tur man bara åker max 1 gång per säsong :P
Sen på kvällen blev de middag på puben och hockey!
Efter hockeyförlusten så gick vi hem till huset igen och efter 12-slaget så fick jag lyssna på finfin skjönsång eftersom jag fyllde 21 på söndagen!
Fick dessutom ett litet "bakis paket" av Malin med massa smått och gott ;)
På söndagen så städade vi och packade ihop. va hemma igen vid 14 tiden.
Då fixade älsklingen goo middag, fläskfilé och pot.gratäng Mumms!
Sen for vi ut på en skotertur och fin åkte lite :)
Så såg väl min födelsedag ut.
Igår så hade jag ledigdag så då passade jag på att städa lite och sen blev de en prommis med Maja och Harry runt forsen.
När Emil kom hem från jobbet så slängde vi i oss lite mat sen for vi upp på Näset och Emil fixade elan som min kusin Oskar skulle köpa. De är ju sportlov nu så de brann väl lite i baken på oskar, han ville ju köra :P
Så nu är den fixad och klart, kan lova att de va en pojke som hade smilgroparna ändå upp till örona igån när han fick köra hem den ;)
Imorsse så va jag ner till stan en snabbis och handlade lite mat.
Så nu så ha jag bakat bullar och fyllt smörgåstårtan.
För imorrn efter jobbet så ska jag bjuda på tårtkalas eftersom ja va borta på min födelsedag!
Jag jobbar till 14.00 imorrn så därför ha jag förberett lite så de är bara att garnera smörgåstårtan imorrn. Sen så ska min snälla farmor göra en söttårta åt mig eftersom de blir lite tight att hinna baka en sån efter jobbet. :)
Nu ska jag paketera bullarna och plocka undan de sista innan jag ska iväg på ett kvällspass på jobbet.
Himla synd bara att man missar hockeyn ikväll :/ Men få väl hålla min upp.dat med tlf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback